Hoppa till innehållet

Vad kan kundsupport inte hjälpa mig med?

Bokning, avbokning och ombokning
Som patient hos oss behöver du själv boka/omboka/avboka dina tider i appen.
Logga in på app.doktor24.se och klicka på ”Mina ärenden”.

Medicinska frågor, exempelvis:
– Tolka provsvar
– Bedömning gällande hälsotillstånd, vaccinationer eller läkemedel
– Förnyelse av recept

Dessa frågor måste diskuteras med en vårdgivare via ett digitalt besök. Klicka här för att gå vidare till ett digitalt besök.

Tekniska frågor
Upplever du problem med funktioner i appen/uppstår felmeddelande? Maila till support@doktor24.se så skickas frågan vidare till rätt person.

Avsluta konto
När du söker vård hos oss skapas ett personligt konto för dig. På det kontot har du därefter tillgång till chatthistoriken från dina tidigare genomförda onlinebesök. Chatthistoriken räknas som en journalhandling och får inte raderas av kundsupport enligt lag. Vi kan hjälpa dig ta bort din mailadress om du inte längre vill få notiser från oss. Appen raderar du själv i din telefon.

Skicka journalhandlingar via e-post
Vi har inte möjlighet att skicka några journalhandlingar digitalt, varken till din e-post eller till Kivra.

 

Har du fortfarande inte fått den hjälp du behöver? Gå vidare här.

Hämta hem appen

Med vår app i mobilen är det ännu enklare att söka vård och hålla koll på dina ärenden dygnet runt, livet runt. Hämta hem den från Appstore eller Google Play.

Öppna appen